niedziela, 8 września 2013

Nymph

Cześć! Dziś nieco inny post. Jako ze jestem współautorka tego bloga chce wam dziś pokazać moje autorskie fotografie!
Na zdjęciach Oliwia Wedzicha, make up wykonała Sandra Szarek, a stylizacje przygotowane zostały przeze mnie. Inspiracją dla której zrobiłam sesje były ostatnie zdjęcia Mirandy Kerr dla  V MAGAZINE (zdjęcia tu). Niestety Oliwia nie jest długowłosą blondynka, dlatego zdjęcia w niczym nie przypominają sesji Mirandy. Zawsze gdy coś mnie zainspiruje chce zrobić podobne zdjęcia, a efekt końcowy jest całkowicie odmienny  i myślę ze o to własnie w tym wszystkim chodzi.


oto moje prace:









Zapraszam również do odwiedzania i like'owania mojego fanpage:


Faustyna.




2 komentarze:

  1. ślicznie! super zdjęcia <3 obserwuję i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń